TEENUSETE ÜLDTINGIMUSED
• Soovitame tungivalt kontrollida vastuvõetud esemed kohe kättesaamisel. Võimalikud pretensioonid tuleb esitada kullerile eseme kättesaamise hetkel. Kliendile on teada, et hilisemaid pretensioone on oluliselt raskem rahuldada, kuna puudub võimalus tõendada, et eset pole vahepeal kasutatud. Pretensioonid palume saata e-posti aadressile: swandry.info@gmail.com eesti keeles.
• Kui toode on tavapärasest kallim, palume sellest Adoxa OÜ-le eraldi teada anda. Vastasel juhul eeldame, et tegemist on tavalise tootega.
• Valmis esemeid hoiustame tasuta kuni 1 kuu alates kokkulepitud kättesaamise ajast; edasi rakendub hoiustustasu 1 EUR päevas.
• Kui 6 kuu jooksul pole võimalik klienti tabada või esemete üleandmist korraldada, on Adoxa OÜ-l õigus esemed hävitada või annetada heategevuseks.
• Vaidlused lahendatakse kokkuleppel. Pooltel on õigus esitada tõendeid, sh eksperthinnanguid. Kahjud hüvitatakse seaduses sätestatud korras.
• Teenuse kvaliteedi tagamiseks võidakse Adoxa OÜ-s ajutiselt salvestada telefonikõnesid.
• Adoxa OÜ ruumides on videovalve, mida kasutatakse tehingute ja tahteavalduste tõendamiseks ning parema teeninduse tagamiseks.
• Kasutades Adoxa OÜ teenuseid, nõustute nende tingimustega.
• Klient edastab andmed vabatahtlikult personaalse teenuse osutamiseks. Andmeid ei jagata kolmandatele isikutele.
• Kui klient soovib jääda anonüümseks, mõistab ta, et vastutuse realiseerimine on keerulisem.
• Anonüümne klient saab oma toote kätte vaid kviitungi alusel.
• Kliendi nimi, telefoninumber ja aadress on teada ainult Adoxa OÜ-le. Tellimused märgistatakse numbriga, tagades 100% anonüümsuse.
• Pärast puhastust jääb ese kasutatud esemeks, mitte uueks.
• Kõiki plekke ei pruugi olla võimalik eemaldada.
• Puhastamine põhjustab alati teatavat kulumist.
• Ilma korrektse hooldusjuhendita ei saa tagada korrektset puhastustulemust.
• Varasemad kahjustused ja peidetud defektid võivad puhastamisel ilmneda.
• Nööpide, lukkude ja teiste kaunistuste kahjustuste eest ei vastutata.
• Adoxa OÜ ei vastuta taskusse unustatud esemete eest.
• Esemete omavaheline värviandmine puhastuse ajal on võimalik.
ROOMAKARDINAD: • Väikesed rõngad võivad kaduda või puruneda, samuti on kokkutõmbumise oht kuni 30%. Puhastus toimub 100% kliendi vastutusel.
• Paigaldusteenust pakutakse ainult siis, kui eemaldamise teeb samuti Adoxa OÜ.
• Kui kardinad paiknevad üle 3,5 meetri kõrgusel, lisandub hinnale 50% lisatasu eemaldamise ja paigalduse eest.
KARDINAD: • Kardinate kokkutõmbumise oht kuni 30%.
• Kardinatesse võivad jääda voltimisjäljed.
• Vanad kangad võivad puhastamisel puruneda.
• Kõiki plekke, lõhnu ja loomakarvu ei saa alati eemaldada.
• Vaibad võivad värvi anda ja varjatud defektid võivad esile tulla.
• Eelnevad puhastus- või töötlusjäljed võivad avalduda.
• Puhastatud vaibal on plekid nähtavamad kui määrdunud vaibal.
• Hallitusplekid ja värviliste küünalde vaha võivad jääda.
• Vaipade ääred võivad narmastuda.
• Keemiliselt puhastatavate, kuid liimitud alusäärtega vaipade servad võivad puhastuse käigus lahti tulla.
• Uriini ja loomade lõhn võib puhastamisel võimenduda.
Õhukesed villa-, puuvilla- ja kaltsuvaibad: • Võivad kokku tõmbuda ja servad võivad lokkima hakata.
Narma kahepoolse vaibad: • Võivad tõmbuda kuni 30% kokku ja kaotada vormi.
Liimpõhjalised ja taftingvaibad: • Liimpõhi võib eemalduda ja liim hakata pudenema.
• Villavaipadel võivad plekkide eemaldamisel jääda liimirandid.
Kummipõhjaga vaibad: • Rabedaks muutunud kumm võib puhastamisel puruneda.
Villased vaibad ja villased vaibad viskoosiga: • Kollakad plekid ja pleekimine võivad jääda.
Nahast vaipade puhastamine: • Nahk võib puhastamisel puruneda, toon muutuda ja liimijäljed ilmuda.
Pretensioone aktsepteeritakse ainult 24 tunni jooksul pärast esemete kättesaamist. Hilisemaid pretensioone ei arvestata!
Lugupidamisega,
Adoxa OÜ